aj min rygg..

plötsligt fick jag fryktansvärt ont i ryggen... aj säger jag bara. vet inte riktigt hur jag ska bli kvitt detta problem..

typ så känns det... ajaj.

iallafall så har jonas blivit grattad så det räcker för iår. nu får han gott vänta till 15års dagen.. OMG han blir 15 härnäst... holyshit. den var jag inte med på.

iallafall så har jag grundligen tråkigt just nu och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. alla har ju redan satt sina kvällsplaner i verket tror jag väl så ja, vara med nån är väl rätt kört ,men ett försök kan jag ju alltid unna mig.

hejhopp ondkropp/ ryggen

Kommentarer
Postat av: Anonym

VILL JONAS KANSKE HA MIN MSN? :*<3

2010-02-06 @ 22:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0