det här GICK ju fort...

har nyligen anlänt hem från solbacken där jag och några kära klasskamrater stod och sålde hamburgare till alla hungriga skattgrävare och jag tror minsann att vi kändade ihop oss en stor härlig summa.

nu sittter jag här och morrar åt teknikens värld som aldrig vill vara på min sida... ALDRIG
och inga undantag denna gång, så nej, ni får inte se vilken kul bilfärd jag och matilda hade från solbacken idag, nej, synd för er, ni får vänta tills min fader kommer hem som får hjälpa men det blir inte förrän söndag? måndag?

appro på pappa kan jag ju meddela att min brors fotbollslag nu är i SEMIFINAL nere i göteborg, HURRAY!!

då hoppas vi att det fortsätter gå framåt för gossarna, JALLA JALLA eller nåt!!

hejhopp teknikkropp/fotbollar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0