hej biblotektet

ja minsann, där befinner jag mig och där har jag varit i ja, vad sak man slå till med?
3 dygn? jag hålls fången här av alla elaka biblotekarier som ni kunde läsa om i nåt inlägg LÅÅÅÅÅNGT tillbaka i tiden...

nejnej, du är jag allt bra skämtsam, nej jag är itne till fånga tagen, mig kan man itne ta fast så lätt, nejnej.

nej att jag är här har andra förklaringar.

där har ni det ! och tydligare än så kan ingen människa förklara någonting, punkt slut.

vad säger du om det va matilda???? VAVAVAVAAA??
jag tror hon kommer lära sig att ha mobilen tillgänglig, tror inte ni det med??

HEJHOPP BOKKROPP/ lagskRivaRe


Kommentarer
Postat av: malaymama

JAG PROTESTERAR!du är skuldig mej en svanskota så nu anser jag att vi är.... kvitt!

2010-02-24 @ 23:25:34
URL: http://matildalindblom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0