I LOVE YOUTUBE

kände att en sådan film passar bra på alla hjärtansdag, lagom kärleksfull och allt.

typ lika kärleksfull som jag känner mig förtillfället.

har inga siffror på kärleksfullheten i varken mig eller filmen. men om denna info önskas ska jag så gott jag kan ta reda på den.. kanske. om det inte är alltför svårt vill säga.

 

nu ska jag tala känslor med min hemliga vän, nej, inte det inte. jag ska nog minsann sova.

känner hur ögonlocken sakta sjunker mot golvet, så det betyder nog att jag är trött, om inte mina ögonlock bestämt sig för att dom vill sjunka mot golvet bara för nöjets skull. konstigt sätt att roa sig på..

 

hejhopp kärlekskropp/hjääääääääääääääääääärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0