nighty night

ska nog allt ta mig lite sömn nu, tror att det är ett riktigt smart drag från min sida.

sen måste jag nog bara, i samhängande till bilden ovan att SCHACK måste vara det ABSOLUT tråkigaste spelet som uppfunnits.. hel omöjligt att fatta och ännu omöjligare att lyckad vinna i... och sen bilre inte bättre av att se hur dessa världmästare ser ut... jag menar, titta bara på dom???

aja, nog om schack. nu ska jag sova sött.

bilden snodde jag häromkvällen med rånarluvan på från elsa... mouahhaah.

hejhopp schakkropp/ SNAAAAAAAAAArK

Kommentarer
Postat av: Elsan

Hehe, jag ska nog allt anmäla dig ska du se!

2010-02-20 @ 19:06:34
URL: http://femtioelvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0