ursäkta ursäkta!!

jag har inte hållit mitt löfte om överraskningen till alla jonas-älskande männsikor..
men detta har två svar

1. det tar en fruuuukansvärd tid...
2. ...och jag har ont om tid

så lätt var det. för att leta upp bilder på jonas i sina yngre dar (2,3 år) och i ära till hans 14 års dag göra en "jonas genom tiderna" sak. det var allt för jobbigt så vi gör den ekla varianten, dvs som börjar med det de äldsta bilder som finns på datorn. detta är gullit!

Låt mig presentera min bror.... JONAS!!!

aaaw, blott 8 år, lillpojken.
ålder okänd, skulle ge en gissning på 8 1/2 år, tv-spel for life<3<3<3<3
skolavslutning, 4an?? nåt sånt. höhö, kan meddela att från en annan synvikel är frisyren inte det mest bedårande jag skådat precis...


nu snabbspolade vi från år 2006-2009 ungefär. personligen faller jag pladdask för bilden högst upp till vänster. tihi-

att min bror kan äta vet ju varenda kotte men visste ni att han även är duktig på att baka?

Love the flin=)
men har ni sett va?? jag säger bara,
-olalalaaa!!


det var allt, nu har ni bilder så det räcker och blir över.
vissa präktigare än andra men ja, dessa var de jag fick i mitt våld.
så ja, om ni känner för det är det bara att njuta av åsynen eller vad annat man känner för.
allt är tillåtet, inga regler!


GRATTIS JONAS!!

hejhopp systerkropp / bildeR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0