välkomna!!!

det är nämligen så att det är en ny dag, tänk vad trevligt, nu vet ni alla det.
jag sörjer denna dag eftersom att jag inte kan delta nör resterande elver i min klass ska bada.

så för stunden är detta en sorglig dag, fast samtidigt är det en mycket lycklig dag med.
eftersom att dagen knappt har börjat och jag är redan hela hundra kronor rikare!!!

jag känner mig numera rik som ett troll!

jag fick dessa kronor för att jag hann med bussen! OLALAAA
och tillochmed den första bussen!! 

inte nån liten sen utstött sak, utan det "riktiga" bussen. dubbel  OLALAAA

nu ska datorn in i skåpet påstår kerstin, och jag känner inget större behov av att stanna i klassrummet en längre stund.

hejhopp pengakropp /100kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imponerande! Att du hann menar jag :-) /Mamma

2010-02-02 @ 13:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0