3 stycken rådjur

då känns det ju på riktigt att man bor i norrland, när man ser 3 rådjur/hjortar/renar (eller vad djuren nu heter) springa över vägen i den by jag bor i. ujuj., hemskheter.

iallafall så kom jag att tänka på en sak som jag finner ytterst roande. För de människor som känner väl är det ingen vidare nyhet att han inte är stormförtjust i Titti i rix fms röst. Så en dag utbrast min far er fras som jag tycke var riktigt rolig för att komma ut min fars mun. Då hör man Tittis röst och far min utbrister "det är ju nästan så att man förstår varför kvinnomisshandel uppstår när man hör den här rösten" kanske inte ordagrant så och jag vet dock inte hur hur serriöst min far talade men jag drog på smilbanden för att göra honom nöjd. Så där, nu vet ni en gnutta mer om min far,

hejhopp pappakropp/ Röst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0