ATTAACCKK!!!

jamen godmorgon..
jag väcktes av att den ingen mindre än självaste Gevinnan von Görel slog mig en signal. Som jag och två vänner förövrigt bröts oss in hos i mina drömmar för att stjäla en yxa!! Dock var jag för godhjärtad för att låta detta ske så jag sa "jag letar här borta" och väckte då matilda och sen var det ett krig utan dess like! vi vann!! OOOH!!


typ så såg det ut, fast annan miljö och fler människor eftersom att vi ringde dit fler som var villiga att offra sitt liv för yxans säkerhet!!

iallafall så såg min dröm ut och man kan ju finna det lite skojsamt om man tycker det. Lika väl kan man finna det hemskt eller som en massmord, själv tycker jag att det var en ytterst rolig dröm!

hejhopp drömkropp/ kRigaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0