discomördaren

godmorgon gott folk.

jag har just nu ett problem, min kära trötta vän matilda sover ännu och jag borde väcka henne med tanke på att jag har en buss att passa om sisådär en halv timme..

saken är den att jag hatar att väcka folk.. så nu är mitt liv ett problem. ajajaj.

VAAAAAAAAAKNAAAAAAAAAAAAAA

sen bär jag på ett annat grovt problem, en dröm, fast jag vet inte om det är en dröm eller om det är verklighet... jag hoppas innerligt på att det är en dröm eftersom att den inte är allt för rolig, den fick mig faktiskt till att fälla några tårar och jag går och bär på en obehaglig känsla i hjärtat... så snälla låt det inte vara sanning!

 

tyvärr kan jag inte berätta drömmen här, det kan bli pinsamt. Om fel person läser tex eller om, ja ni fattar. Det kan bli pinsamt, men ja, det är personer inblandade, hehe, annorlunda.

 

hejhopp drömkropp / MARDRÖM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0