Det ena eller det andra

Jag har ettt litet problem som väldigt få personer känner till. Och det tär på mig så fruktansvärt, jag står inte ut längre. Det är så att jag har lust att göra så mycket olika saker och vet inte vad jag ska välja. Så det slutar med att jag inte gör ett enda dugg.


Detta är min ha-lust-att-göra lista:

  • Rida på en gris (utan att flyga av)
  • Äta upp alla mina venstestrumpor
  • Gå ett helt var runt kvarteret på händerna
  • Vända alla möbler i vårat hus upp och ner
  • Disikera alla mina mjukisdjur ( inte Skorpan hon är min personliga favorit)
  • Göra inbrott på tygaffären och sno en makaron
  • Byta röst med Mikael Persbrandt
  • Hoppa in i tv:n och vara med i filmen Happy Feet (som naken tecknad pingvin)
  • Göra bort mig i direktsändning av melodifestivalen

Ja, jag skulle kunna kunna fortsätta med denna lista i en evighet. Men men jag tycker det är lika bra att sluta här.

Hejhopp listkropp/Sofian


Kommentarer
Postat av: åhfan

jag trodde inte jag kunde kännaså här....jagvill plötsligt också göra allt, dame u woman!:D

2010-01-11 @ 18:15:44
URL: http://matildalindblom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0