en massa mängder kärlek

idag har jag mötts av kärleken.

på stan, klockan 14.53 denna eftermiddag. Av det skönaste jag har sett på länge, eller ja, på kanske sisådär några dar, eller timmar...beror som på, men nej sluta svammla!!!.. men iallafall, det skönaste jag sett på 6 dar ! Vi var som gjorda för varann, soulmates helt enkelt.

Det var omöjligt att släppa taget om min älskling i provrummet så jag tog helt enkelt med mig honom hem, dock vill han vara anonym (eller så kan man säga att min kamera har slut batteri...)

Men denna eftermiddag hann jag också med att vara otrogen...med Jeff, det var min far som presenterade oss för varandra, Min far utnämde även Jeff till min blivade make så jag är förlovad nu? mot min arma vilja... ack ack ack.

Jeff är underst, han kommer ikväll. Lika så våran bröllopsresa, Paris.


Hur känns då detta?
förälskad, oförlovad, otrogen och snart två älskare i rummet?

det känns, det känns... helt ok. Kan nog leva med detta.
Jag kan nog garantera att dessa två män inte möts och resan kan jag nog bara ställa i ett hörn så länge medans jag reder ut och förklarar för Jeff att jag inte tänder på möbler och bara ser honom som en fin och bra möbel.
Måtte han förstå.

Det ska nog lösa sig det här, och förälskelsen blir nog kortvarig och puttas snart undan och jag är tillbaka i mitt vanliga tillståd till livet och allt därtill.

väldans vilket inlägg detta blev, hoppas att ni ändock kan ta er tid att läsa och förstå min situation.
om ni kan vill säga.

hejhopp stadkropp/ förälskad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0