FÄRDIGT

denna förvandlig har jag åstakommit mellan 12.00 och 16.00 denna dag. Men ett antal pauser.


en himla skillnad kan jag gott lova er! även om vi skulle vrida oss lite och titta rakt in i min "garderob".
För det första är det rent, inga kläder på golvet eller något som det gjorde på bilden ovan.
Sen är det även omorganiserat så man inte riktigt kan tro sina ögon!

Det enda roliga med att städa riktigt ordentligt är alla gamla saker man kan hitta i lådor.

t ex min favorit målarbok som barnunge

Man kan även hitta saker som varit försvunna

t ex boken om mig som varit saknad i... ja, ett tag iallafall.

sådär, jag har minsann inte legat och sovit denna dag, nejnej. Och nu ska jag snabbt rusa in i duschen, jag kommer nämligen få ett finare besök denna afton, av ingen mindre än Grevinnan von Görel och hennes mor. Då kan man minsann inte se ut som jag gör nu...

hejhopp städkropp/greve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0