fy tusan så jobbigt!

jag har nu tagit mig igenom hela skoldagen, med några små sovpauser men annars halvt till helt vaken.
bravo! iallafall så kan jag inte för ett öre förstå hur jag ska lyckas ta mig igenom en hel vecka???

det känns helt och hållet omöjligt för stunden. men jag ska kämpa som den tappre krigare jag är på insidan på utsidan är jag bara en vanlig greve men på insidan brinner jag av äventyrssjälen, ska bara öva på att släppa ut den, en bra början är att släppa fram uthållighetssjälen som gömmer sig någonstanns där inne. och i och med det utsläppet ska jag klara skolveckan finfint.

så lyder den heliga planen

skulle inte vara helt fel om detta var idag.... tänk va, ett helt sommarlov framför era ögon..
mmm, fantastiskt!

hejhopp skolkropp/ krigare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0