garderoben väntar..

på att spotta lite kläder på mig så att jag kan
rusa till bussen utan nån naken pinsamhet
och bussen i sin tur ska (förhoppningsvis) ta emot mig
och sedan släppa av mig helskinnad och påklädd vid skolan
där jag ska kämpa mig genom korridorer och trappor
och slutligen en lång skoldag för att sedan fösas till stan
där jag ska in i ett liten affär och genomföra viktigtheter
sedan ska jag möta min kära vän bussen igen som denna gån
vill vara så vänlig att ta mig hem så fort som möjligt
där ska jag sedan kasta mig hals över huvud in i duschen
och sen slänga mig in i garderoben som vill vara så vänlig att spotta lite till
så att jag inte dyker upp klädlös när josefin fyller år.
det vore ju tråkigt.

så sammanfattar man detta så bygger min dag på garderoben!

garderoben i sina bästa dagar.... kan lika gott avslöja att det inte ser ut sådär nån stanns!

okej, garderoben,byrån,skåpet,lådorna och spegeln står på samma positioner, annars är inget sig likt!!

 

hejhopp  garderobkropp/ byrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0