GOTT NYTT ÅR !!!!!!

KRABBKAKORNA ÄR TILLBAKA !!!

enligt mitt tycke är det allt rätt skänt att vara hemma igen, anledning? - personlig

men jag har haft kul iallafall, nyårsafton och kvällen och ja morgonen med var helt enkelt så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär kul !

 

skittrevliga människor

skitmycket skratt

skitgod mat

skitkul underhållning

skitkul skålning

SKITKUL ALLT !!!

har dock inte fått mig mer än kanske nån minuts sömn på ja, vad blir det, kanske 40 timmar? eller nja, kanske 38 för att vara exakt...

så jag är trött från och till, just nu - PIGG SÅ DET SPRÄTTER OM DET!!

iallafall så har inte jag tagit några bilder.... som vanligt... men det har däremot goda vänner till mig, och dessa vänner har snällt lova att sända mig ett par bilder så med lite tur och sånt kan bilder visas i framtiden.

 

men tillsdess ska ni få se vilken gullig syn jag möttes av när jag anlände till mitt rum idag.


vad det var i?

det får ni allt lista ut genom att undersöka mitt rum grundligt, MOUAHAHAHA

 

hejhopp nyttårskropp/20hundRa10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0