ibland så får man bara damp

HSHF ALOAF ÅAKF AÄPSKF KSFJSKDLFK
SDFK-Ö DÄ-,DÖFK-LSÖ K.,ALSKF JSL AÖJ¨RA
LAR'SÖFL ÄAL ÖLKFJJDJ LÖAKKDKAÖÖ.KSEJF PAOOF,S FJJS DJSLÖKDJ.A¨ÖLKDJDJD AJ NDF
SJF FÖSKF PS,.SO FKJFOSK KDF-Ö,L ÄPAS MNFJUJSK S. FJDIN8JRM1231 JSFF........ 278 JDIDKFHNMM
JSDIKF S. FIKDH DKFOSKDPKSF!!! SJDJGKLLLL SJSHF GLJJJ JDF SÄK DIFS.-ÖOG SUD KJSSK

SDJDKDLKÖDD  SF OSJF OSKF ÄSLKD FÅOKF KD FÖKS FOSIT ÄÄPO SKFJÄ
SKFKKS ¨'PD F'LDF DKFS FPTKK SFIK,G,. SPDKF ÅDFFF K AF !!!!

SDFJSJ ASDFJ ANOPASF!!
/ REBECKA

jag minns den gamla goda tiden när jag och en god vän till mig roade oss med att en av oss skrev typ som jag gjorde här uppe och den andra satt och "Översatte" det första den tänkte när den såg tex difjd, hade egentligen tänkt skriva vad jag tänkte på men eftersom att min tanke var lite opassande kan tyckas och skulle kunna ge stackars svaga oskyldiga människor en hjärtattack så låter jag bli!

det var då iallafall mycket kul på den tiden... hahah.

hejhopp dampkropp / ORD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0