jag gjorde nyss en lustig upptäckt...


inte filmen i säg, nejnej, utan upptäckten fanns i filmen och är mycket rolig och ser ut på detta vis..

HAHAHAHA ser ni??? ser ni??? han ser ju ut som en fladdermus ju, HAHAHAHA
jag kan seriöst inte sluta skratta, hahaha, det är ju så sjukt likt, hahahahah

nej jag driver ju bara, visserliger är sanningen att gossen till hälften är fladdermus, hans mor var nämligen det, men det är minsann inte det som är kul, det är gossen själv som är kul eftersom att jag insåg att han numera ser ut på detta viset...

HAHAHAHAHAH hur kul är inte det???
jag har barar inte vetat det förr och fick nära på en hjärt attack när jag insåg att Jum Jum faktiskt är den lilla Christian Bale HAHAHAHAHAH, ojojo, nu har jag skrattat till mig minst 3 års längre liv, det får duga.

 

hejhopp sjukropp/ SKRATTAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0