jag måste ju vara puckad

vad sjutton gör jag uppe????

ja, det kan man sannerligen fråga sig...
- Har jag glömt att det är lov?
- Har jag drabbats av puckopuppe sjukan?
- Har jag drabbats av DDDD puppe sjukan?
- Har jag fått på tokför långt hår?

sanningen är inget av ovanstående förslag. Sanningen är att jag klockan halv sex åkte med min far i till stan och på stan tog jag mig till min vän Claras ljuva boning och ringde på dörren på ett lagom stiligt vis. Jag visste av säkra källor att denna familj skulle vara vakna vid denna tid och jag vart därmed med insläppt, av en glad Clara.

Då kommer ju frågan, varför for jag dit?
Jo saken är den att dom nämligen reser till Egypten denna morgon för att stanna där i en vecka. Och jag förrmådde mig inte att låta min vän resa utan att jag hann ta farväl, så det var vad jag gjorde där. Jag kom i tomteluva....och överlämnade ett litet paket i detta skick


När klockan visade 4 minuter över 6 så tog jag mig ut i kylan och vandrade mig lydigt raka vägen till bussen som skulle avgå 20 minuter över. Och tack och lov så hann jag!


Ja, sen var det inte mycket mer med det. Jag tog mig hem och hamnade här. Jag sitter nu och funderar lite smått på hur jag lyckades få mig upp... det är ett underverk kan jag tycka.

Jag funderade ju ett tag på att smsa mig genom hela natten eftersom att det inte kändes värt att somna för att sedan vakna om 2,3 timmar. Men dock var jag aningens trött... till en början gick det bra, jag vaknade från mina "slummer-stunder" av sms vibrationen, men när jag sedan somnade på riktigt var det kört!

 

för sover jag, då sover jag. Ett litet sms väcker inte mig, ringsingnaler kan möjligen funka men sms, nejnej. Det finns nog faktiskt bara en person som jag kommer på som lyckats väcka mig med ett sms, det är riktigt bra gjort! Känn dig stolt Navid,
*applåder*.

Men ja, jag vaknade iallafall och genomförde mitt uppdrag, nu är frågan om jag orkar sova...

 att sova eller inte sova, det är frågan

hejhopp MORGONkropp/ smsvibrationer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0