lång tröttsam och bara allmänt jobbig dag

efter ett antal slumranden på skolan och en allmänt lång och jobbig dag på en massa vis.
men dock steg glädjen en bra bit när jag träffade lite kära människor från konfan, det var minsann trevligt må ni tro!

sen så kan det ju tänkas att det hände nåt mer när jag kom hem, och kollade min mail.
frågan är ju då bara om det var glada eller tråkiga nyheter?

jag tänkte att eftersom att jag själv är oförmögen att tala, eller ja åtminstånde om saken så tänkte jag att ni kunde få gissa om det var något glatt eller tråkigt jag fick skåda i mitt mail..

så dagens fråga lyder..
VAR DET ETT GLATT ELLER TRÅKIGT MAIL REBECKA FICK?

 

men jag är så generös att jag ger er en ledtråd, det är vad mailet handlade om,
nämligen sommarteatern. så då vet ni ämnet och ja, att gissa eller inte gissa? det är frågan...
- NI VÄLJER !!

gissa duktigt nu
och ni som inte gissa kan ju äta duktigt istället eller nåt,

hejhopp dagskropp/gladellertrist???


Kommentarer
Postat av: LOLOLOLOLOLOLOVISA

DET VAR ETT GLATT MAIL!

2010-01-20 @ 22:03:24
Postat av: elsa

Glatt! :D

2010-01-21 @ 08:00:01
URL: http://eradal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0