mys med illamående och dunderpatrullen



kan ju börja med att säga att jag lyssnar på detta, vet dock inte om det kan tänkas vara det bästa när huvet som sedan innan mådde som en uppstoppad fågelholk och förvandlas när minsta lilla ljud nalkas till...håll i er nu...
TVÅ uppstoppade fågelholkar!!

inte den bekvämaste känslan kan jag medd gott hjärta lova.
känner nog att jag mest av allt bara vill snubbla mig ner i min säng och stanna där tills detta fruktansvärda illamående försvinner för gott!!!

jag sitter här och funderar på ett liten beslut som jag höll p åatt ge mig in i igår, dock avslutades den "planen" min mor annsåg inte att den var någe vidare bra...

det var jag min kära bror som skulle slå vad och vem som skulle klara sig längst i "fånge mat tävlingen"
det skulle då innebära att vi bara fick äta vatten och bröd i... ja vi bestämde bara tills en av oss gav upp.


till en början skulle vi äta det HELA tiden men övergick till den lite skonsammare versionen och beslöt att det endast var frukosten som skulle komma att få bestå av detta. Båda vi var redo att anta utmaningen och börja kriget då mamma sa
- nej det tillåter jag inte! sakta i backarna, stopp i lagens namn, nejnejNEJ !

så då blev det inget av...

godnatt, jobba hårt i skolan!

 

hejhopp sjukropp/ bröd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0