nu vart jag ledsen,

nu vart jag riktigt ledsen, riktigt riktigt ledsen faktiskt.

jag hade lyckats hitta ett klipp på youtube som jag och sofia hade lite kul åt i 7an??
men sen så ser jag till min förfäran att den inte går att, jag vad kallas det, kopiera? ajaj iallafall det där man gör för att få filmen på bloggen så nej ingen sådan film blir det inte,

känner igen detta nummer?
helt onödig fråga, iallafall så kan man lyckas få höra deras reklam om man lyssnar på radio och jag brukar tycka att dom är så fruuuuuuuuuuuuuuuuuuuknasvärt dåliga så ni förstår inte!!

men sedan en dag så stötte jag återigen ihop med en sådan reklam och denna var faktiskt rolig för att vara deras rekalm. såhär:

(först spelar någon på en ostämd fiol)

man:
men oj så det låter...
fiolspelaren: jag vet, det är min fiol, den är lite ostämd...

man: jamen då behöver du nummret till en advokat!

fiolspelaren: jasså, varför det?

man: så att du kan stämma den

HAHAHAH

aningens kul för att vara dom om ni frågar mig.

 

hejhopp telefonkropp/ radio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0