OLALALALAAAA


ja då har då även jag sett den omtalade filmen.

det var helt okej, inte min typ av film riktigt kanske, men helt okej.
lite komplicerad, särskilt i början kan jag tycka... men det vart lättare att hänga med sen.
lång var den ju också, funkar på bio, men hemma? njae, då ären för lång.
sen var det ju aningens irriterande att jag hade en såndär omtalad lång person framför mig, inte oväntat, har ju inte haft en helt tursam dag då vad kunda man vänta sig liksom?
detta resulterade då i att jag fick sitta på sne och det i sin tur åskta kom en del smärtor i rygg och nacke men som mot oturen har försvunnit.

slutbetyget blir 3.89 av 5

inte helt tokigt inte.

såhär på lördagskvällen som ja, för min del slutar här och nu kan man väl som säga.....

så sitter jag iallafall och funderar på hur fort tiden faktiskt går, men samtidigt hur mycket man kan hinna med.

bara ett exempel, för typ en månad sen, jo jag tror typ att det är exakt en månad sen (det är lite typiskt mig att kunan tänka så... "för en vecka sen gjorde jag det" "för en månad sen.." osv...hih) julfesten ägde rum. Knasigt, då dansa jag väl antaligen vid den här tiden? eller? är inte riktigt lika duktig på tider... det vet de människor som känner mig...
men ja, det var som min tanke jag bär inom mig för stunden, höhö.

nyårsafton, ja, gullit.
bild från facebook nånstanns, förstår mig ju som sagt inte riktigt på facebook...

hejhopp tankkropp/ avatar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0