rackarns bussar!!!

som flera redan vet så har jag inget vidare bra förhållande med bussar...
ingen nyhet alls!!

nej men idag undrar jag om det inte var värre än någonsin.

det började tidigt i morse klockan 7.58 när jag och elin anlände till busshållsplatsen och ser till våran fasa att busen redan har komit och inom en snar framtid kommer åka. vi börjar då att springa för våra liv och springer jämsides med bussen och jag är nästan framme vid dörren när busschaffören, en ovanligt elak en, bestämmer sig för att med ett troligtvis elakt och ekande mouahahahaha som resten av bussen stämde in i lämna oss, utskrattde och busslösa...

 

detta problem löste vi tackvare en snäll kvinna som ägde en bil och som skulle till stan, vi fick helt enkelt åka med henne. Tackar! sånna människor borde det finnas fler av.

(denna bilden kommer om man söker på "snäll kvinna" på google, ser hon snäll ut?)

så till skolan tog vi oss och vart inte allt för sena (ni förtstår kvinnan räddade oss inte förrän kanske 20 minuter efter att bussen lämnat oss)
sen när jag och sofia skulle ta bussen hem klockan 17.40 så anländer vi kanske 15 ynka meter från busstationen när vi ser bussen köra sin väg, och då var klockan bara 17.39 (!!!!!!!!!!)

och eftersom att nästa buss för ovanlighetens skull inte gick förrän 40 minuter senare så ja, det var bara att vrida fötterna på högsta farten och springa mot bussen till bibloteket. och ja, med nöd och näppe så hann jag, oalalaaa.

victory!

(gissa vad jag sökte på på google dennna gången då ?)

men jag måste ju avsluta med att säga att jag oroar mig nåt så grymt för beep testet som kanske tilloch med sker imorn.. oalalaaaa...

hejhopp busskropp/ victory


Kommentarer
Postat av: Anonym

BILDERNA? <3<3<3<3

2010-01-28 @ 20:58:01
Postat av: Anonym

Rebe-be-be-be-becka, visa bi-bi-bilder! Snä-snä-snä-snä-snälla, sö-sö-söta rara? <3<33<3

2010-01-28 @ 20:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0