sluta bara sluta

jag har nu bestämt mig för att dra ett stort streck över drömmen som ger mig dåliga magkänslor och bestämma mig för att det endast var en dröm. Så, då var det gjort.

Jag är gansja nyligen hemkommen från en snabb tur och retur till stan med Elin, lite godis åkte med oss hem och där var man hips vips några kronor fattigare, precis vad jag behövde.... eller?

iallafall så sitter jag och utför tappra försök att förstå mig på facebook, utan något vidare resultat.. jag tror att jag lyckades byta profilbild, eller ja, jag vet inte riktigt vad jag lyckades med.
iallafall det jag försöker säga är att facebook är komplicerat!

hejhopp godiskropp/ proffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0