sorry jonas "beundrare"

haha, ta rubriken med en nypa salt, ahah

nej men eftersom att datorn som kryllar av bilder på min bror inte är på och jag inte bär på lösenordet dit och personerna i familjen som är medvetna om det inte är hemma så drar jag denna slutsats:

ÖVERASKNINGEN FÅR SKE IMORGON!!

 

tyvärr, sanningen är inte alltid roligt, med det sägs detta vara..


eftersom att det är den första bilden som kommer upp när man söker på ordet "roligt" på google.
så ja, nu äre bara att skratta!

hejhopp skrattkropp/ värk?????????


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det går fort så du kan visa bilderna på honom, det räcker inte med att jag ser honom i skolan. HAN ÄR UNDERBAR!! I LOVE YOU<3<3<33<33<3<

2010-01-28 @ 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0