and she's back!

... mer blundande, osminkad, sollyst, trött, snowboardskadad, enbent, ruffsig, sjuk och mindre än NÅGONSIN förr!!

dessutom har hon med sig bilder som hon INTE har fotat själv


jag RÖRDE den !!!!!!!!!


som ni kan se så vart vi placerade i en stuga av renaste TRÄ fullproppat med djur, och jag fick av hemlig källa veta att björnen ni kan se är bög, första gången som jag skakar tass med en homosexuell björn, KLÅ DEN NI!

"någon" tyckte att liften var en intressant modell.... heheh


jag har sannerligen en söt släkt, hihi



efter lite åkning på okänt, eller ja bortglömt namn på fordon ser ett flätat hår ut på detta viset


jag insåg nyss att det inte fanns några bilder på en endaste liten snowboard sväng.. förargligt alltså...
men ni kan få se en bild på bögen istället, funkar minst lika bra tyck ja!

super het gubben,  love you

hejhopp fjällkropp/BJÖRN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0