för länge länge sedan

klockan tickar framåt och (förlåt mamma, haha) men jag kan bara inte somna, det går inte.
tro mig jag gjorde ett försök, utan resultat.

det är så knasigt... för bara nån timme sen var ju riktigt så trött att jag trodde att jag kunde somna på sekunden, men så fort jag landade i mitt egna hem slog raka motsatsen in, hahah skumt alltså.
hur kan detta vara sanning, finner inte logiken liksom...

men såhär ser det ut

eller lite liknade...

tre saker tyder på uttråkad men ack vilken pigg tös.

 

1. att springa om kring med klet i ansiket

2. att ta mer eller mindre hemska bilder..

3. ...och sedan klippa ihop dem PLUS nån slags ändring på färg och form och sånt

 

kan säkert finna fler fel om jag verkligen försöker.

nu ska jag kleta lite mer.

 

hejhopp PIGGkropp/busschaufför


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå haha.../ Mamma

2010-03-12 @ 10:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0