MOBIL HITTAD


och glädjen är sannerligen STOR!!!
som jag har saknat min vän och OROAT mig för hans välbefinnande.

nu vet jag hela sagan om försvinnandet, hittandet och allt.

mobilen hade hoppat ur min ficka utan att väcka minsta uppmärksamhet från mig och landat på den snö täckta marken med endast ett par repor på bakluckan. där hade den sedan blivit liggande utan kunskaper om hur man tar sig framåt finns det inte mycket mer att göra.
då hade en "granne" till mig anlänt på busshållsplatsen och fått synd på den hjälplösa stackars mobilen och hade tagit hand om den och sedan nu denna afton lämnat tillbaka den till dess rättmätlige ägare, JAG


so, back to where you belong!

 

så nu kan man nå mig igen, nemas problemas.

 

hejhopp mobilkropp/oroad

 


Kommentarer
Postat av: elin

TUR!!!:D

2010-03-19 @ 16:29:49
URL: http://elinnilssoon.blogg.se/
Postat av: Lillbusen

Härligt syrran(L)

2010-03-19 @ 21:11:34
URL: http://davidnotbeckham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0