sannigen om mitt vanliga vardagsliv


jag ska nu avslöja hela TRE saker om min vanliga vardag..

1. jag missar bussen alltför ofta
2. jag stannar ofta kvar i stan efter skolan och äter numera sällan hemma eftersom att ett antal av mina kvälls aktiviteter äger rum i stan
3. jag somnar oftast fruktansvärt fort

tre sanna saker om min vanliga vardag.
hur intressanta saker det var, det är en annan kategori..

och nu var kategorin "Rebecka Wallgrens vanliga vardag" och inte "Rebecka Wallgrens intressanta vardag" eller nåt liknade, kanske i framtiden, men inte idag gott folk. inte idag.

nu ska jag på dejt med lite sladdar och annat teknisk utrustning så om ni ursäktar...

hejhopp vanligkropp/vardag

 

p.s ordet vanliga nämdes FEM gånger i detta inlägg och ordet vardag nämdes SEX gånger,

VINST TILL VARDAG!!!

(nu står det förövrigt 6-8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0