SEMIFINAL!!!


jag och käre matilda fick idag ett litet anfall och beslöt att trots att halva första perioden
av matchen mellan skellefteå och färgestad redan passerat att fara dit.

jag kände för min del att det var min skylldighet som skelleftebo att fara åtminstonde en gång och
detta skulle ju ha kunnat vara sista chans, åjo. Men icket, tack vare min och matildas närvaro så
gick det faktiskt så lyckat att kärakära AIK faktiskt vann och är numera i semifinal, u-n-d-e-r-b-a-r-t

jag måste säga att jag gillade denna lilla kvällsutflykt som hade kunnat sluta med att jag inte tog mig hem, men turligt nog var den en snäll liten vakt som så villigt ställde upp på att skjusta oss till våra hem, så hela och hållna tog vi oss hem men glädjen över segern och även en liten sovenir.


där har vi beviset på att jag faktiskt var närvarande om nån nu trodde att jag ljög.

hejhopp hockeykropp/SEGER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0