smajl lajk jo min itt

jag teenkte göra ett innlägg där jag skiiver presiis så som jag tycker att allt lååter.
äller not sånt. jag måste seja att det facktiskt var rett svårt. fast låter det värkligen så här?
jag blir riktigt osäker facktiskt...nei detta var liite för svårt facktiskt..

där återgår jag till normal skriv ton. fast det kanske är lättare på engelska?


letts traj itt.
jes, diss vass verry mutsch isier. relly isi aktschully. funny vord dere, hehe.
inglish is a languitch iff jo didnott nov.

todej aj vill först kaal sommvone nejmd YLVA iff aj remembör itt rajt.
änd affter datt aj suppous aj most it somting.

nu dampar min mamma på mig, hon verkar gilla det verkar det som efter som att det sker lite nu och då.
så ja, skulle jag nu vara en elak människa skulle jag antingen attackera henne med morötter eller så skulle skita i henne. men jag är inte elak, så jag lyder hennes damp.


efter som att jag inte fann nån bild på dampet så fick det bli en fika bild från nån vecka tillbaka i tiden med ingen mindre en självaste MARCUS TJERNLUND !!

hejhopp engelskkropp/flingor


Kommentarer
Postat av: josse:)

Jag förstod inte mycket av detta inlägg.. eller jag förstod.. men jag fatta inte.. :(

2010-03-12 @ 19:46:21
URL: http://jieff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0