smartskaft

tänkte bara berätta om en sak som jag kom på idag på bussen. det rör detta ämne

på bussen slog det mig helt plötsligt vad NIGHT FLIGHT betyder!

det betyder natt flyg. tänka sig. kände mig smart förstunden, tills jag kom på att jag inte komit på det förrän 3 år efter att jag först hörde det typ, då kände jag mig rätt misslyckad måste jag erkänna.

men jag måste få försvara mig med att det inte riktigt har intrsserat mig så mycket att veta vad det betyder, så jag har inte lagt massa energi på att fatta betydelsen. så osmart kan man inte kalla mig.

nu när vi ändå talar om night flight, så vill jag bara säga att DU, just precis du SKA vara närvarande där nu på fredag!! tack

hejhopp nightflightkropp/skaftaR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0