Spaghetti och köttfärssås

Jag tror att det är något lurt på gång. Och varför kan man ju undra sig. Jo så här ligger det till va att förra veckan lyckades jag vakna kl. 6.34 tre dagar i rad. Men inte nog med det även igår vaknade jag den tiden.
Är detta något slags tecken som jag ska försöka tyda, håller jag på att bl igalen, är mitt synfel mycket grövre än vad jag trodde eller vad är det som försigår egentligen? 

 Ja det har jag då inte tid att fundera på längre min mage kurrar och säger att nu är det dax att äta Sofia lilla. Men tro inte att jag har gett upp med att försöka lita ut vad det är som försigår.

To be continued.....

Hejhopp hungrigkropp/Mysteriet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0