trallallaaallalaaaaaallaalaalaaa

nu äre snart dags att sluta vara Rebecka och först bli två helt andra människor.
ja minsann, varför är det på det viset mån tro?
jo si såhär är det att jag nämligen ska vistas på nordanå teatern denna dag mellan klockslagen 12 och.. ja nån okänd tid, men nån gång i framtiden vill säga.

detta betyder då att jag har en och en halv timme samt två minuter att hinna dit, alltså att jag ska vara där då.
jag måste erkänna att mina nerver spritter och sprätter inom bords, känner mig inte säker på någon av rollerna eller pjäserna, hujeda mig.. men det måtte väl gå bra på ett eller annat vis.

helt vidrig bild som igentligen inte borde få visas men eftersom att den får mig att dra på smilbanden och därmed lättar aningens på nervositeten så får det väl gå ann då.

KLAFFOJ ADOIERJ LASFJJ ASD

hejhopp rollkropp/NErVÖS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0