VESSLORNAS ÖVERHUVUD


ska detta vara ett möjligt fall??

svar: det MÅSTE det vara

men dock vart det inte någon rosa cykel för min del...

och det sörjer jag djupt...

men nåt annat kul som jag däremot har fått och som jag ska vila mina ögon på nu är...

DEN OTROLIGA....EFTERLÄNGTADE....EFTERTRAKTADE....SAKNADE....OCH.....ÄLSKADE....



BARNVAGNEN,
-en vuxen historia

AAAH!!! överlycklig, snacka om minnen som åter spelas i mitt medvetande, bussen, the crew, glassarna... nej jag orkar inte starta, får glo på bakom kulissierna, OOOO, überexited!!!


så mycket älskar jag den och SÅ mycket är den min (jaja, kansek lite familjens...) att jag kan SLICKA i hörnet...
oooooo, det är beviset på ovanstående saker,

men nu väntar min familj otåligt på att få beskåda detta mästerverk som skapades sommaren 08!

hejhopp FILMKROPP/BARNvagn


Kommentarer
Postat av: josse:)

INTE DÅLIG FILM!!!!!!!

2010-03-18 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0