visst äre då typiskt ändå!!!

jag som var så god i tid och hade planer med att hinna den tidiga bussen som gör att jag kommer i tid g-a-r-a-n-t-e-r-a-t  men sen vill min "kära" blåsa påstå att jag måste besöka en kär gammal vän trots det knappa tiden.
men nöden har ingen lag och det var livviktigt så vad gör man?

man vill ju inte riskera pinsamheter, dock var den lilla handlingen nog för att miss bussen, men sekunder...
så ja, nu är jag här och väntar på nästa, TYPISKT alltså!!!

kan även passa på att berätta nåt lustigt, hur man bara kan vakna med kramp i hela kroppen, eller okej, inte hela där överdrev jag aningens, jag har alltid tyckt att det är lika knäppt. hur funkar det?
okej, klart jag fattar att man kan ha sovit konstigt, men.. aja det kansek är det ända svaret, hursomhaver.

godmorgon iallafall

trött + kramp = den minen

hejhopp senkropp/ kRamp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0