bättre sent än aldirg

jag ombads för ett x antal dagar sen, kansek närmare bestämt fyra dagar sen att skriva ett inlägg från kära lilla sofia med dator fri vecka. dock har aldrig tiden räckt till förran än idag då jag tänkte att attans hattans nu ska jag minsann ta och hålla mina löften.. så här har ni det, hälsningarna från sofia.

svårt att se vad det står? jag bjuder på ett gratis översättning här och nu:
Bonjour!
Sofia is writing men varför på en papperslapp?
jo vi har ett test på tekniken och det går ut på att vi ska se om vi klarar 1 vecka
utan dator och mobil. Så detta är mitt nya sätt att blogga, Jag skriver, rebban fotar
och lägger ut på bloggen, fyndigt va?

hon skickar även med en litet fint självporträtt på sej med texten:
bild på mig

där var mitt uppdrag slut fört, fint fint. bra gjort rebecka!

hejhopp uppgiftskropp/slavar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0