från mig till er...

...kommer snart en liten överraskning eller något sådant, av 3 anledningar..

1. fyllde år för 4 dar sen och det måste ju firas en liten gnutta
2. har inte bloggat på såhäääääääääääääääääääääääääääär länge och att jag nu gör och det måste ju firas en gnutta
3. är så sur och uttråkad och less som en människa kan bli och det måste ju firas en gnutta

väldans vad det ska firas, då kan vi ju också passa på att fira att¨det spelas barnvisor i hela huset..

"tänk om jag hade en liten liten apa, ompa ompa fallerallarerej, tänk vad folket skulle stå och gapa...osv"

och passande nog

"ja må hon leva, ja må hon leva...osv"

nej nu swksa jag sätta gärningarna i verket..pyh, så jobbigt.

hejhopp födelsedagskropp/ firas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0