Så gott som gammal!

Hejhejhallå!

Efter att ha diskuterat djupt och länge med min kära gammla bloggkollega Sofia så fattade vi beslutet att börja blogga på crabcake igen! Saknaden blev för stor att bära på så nu är vi tillbaka för att stanna!
 
...Skojar! 

Men att vårat samtal handlade om crabcake, det stämmer alldelens riktigt! Men det vi bestämde oss för att göra var att som ni kan se med era ögon så har vi slagit våra minnen samman genom skype och försökt att återfå bilden av hur crabcake såg ut från allra första början, så nu mera är denna blogg som ett museum för alla som vi blicka tillbaka i tiden och minnas alla fina och fula stunder i våra unga dagar och nu ser bloggen dessutom ut som den gjorde då, det kan med andra ord inte bli mycket bättre (bara om jag hade en kanelbulle i min högra hand möjligtvis)

Nu ska jag återgå till mitt samtal med den andra skaparen av crabcake. Hoppas att ni är lika glada som oss över denna händelse! 


hejhopp gammalkropp/CRABCAKE♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0